Linnenfotoschilderij ervaringen en beoordeling

Huidige beoordeling:

4 votes, average: 2,00 out of 54 votes, average: 2,00 out of 54 votes, average: 2,00 out of 54 votes, average: 2,00 out of 54 votes, average: 2,00 out of 5

Beoordeel hieronder Linnenfotoschilderij en laat je ervaringen met dit bedrijf achter.

Je kunt ook andere ervaringen lezen.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

18 comments to Linnenfotoschilderij ervaringen en beoordeling

  • Mouris

    Vorige week een doek besteld en tevreden over de kleuren.

  • Gerdien

    1e keer bestelling .. helemaal top..
    2e keer bestelling.. krijg ik de verkeerde kleur.. prima mocht deze houden volgende is weer in de maak. maak ik na 5 dagen wachten volgende open weer verkeerde kleur… bel ik hun op zegt die nog mooi ook jah maar mw. ik vond een andere kleur mooier dus heb u geprobeert te bellen dat ik hem in deze kleur ging afdrukken… HALLO IK BESTEL TOCH SEPHIA>????!!!
    krijg ik eerst kleur… nu weer zwart wit.. en krijg ik nog een grote mond toe met ik weet zeker dati k hem in sephia heb afgedrukt.. nou meneer ik zal u ff de foto sturen hoor!! GRRR nu maar weer afwachten!!

  • de Bie

    Schandalig bedrijf! Wel besteld en betaald. Zit nu op dag 12 en niets binnen. Op dag 8 zou het pakketje eindelijk verstuurd gaan worden (dus niet binnen de 3 werkdagen) maar nog niets binnen!! Krijg geen reactie via de mail, telefonisch alleen maar in gesprekstoon. Bedrijf is niet oke, bestaan ze nog wel?? Met mijn centen ervandoor? Volgens mij zijn alle positieve reacties afkomstig van het bedrijf zelf. Dat doen malafide bedrijven namelijk. Ik laat het er niet bij zitten, hopelijk vind ik zeer binnenkort iemand op locatie..

  • R. Huijgens

    Ik heb dezelfde ervaring als De Bie.
    Ik heb zes doeken besteld en betaald. Maar nog niets ontvangen.
    Steeds krijg ik een standaardmail dat de foto’s bij het bestellen niet zijn doorgekomen. Of ik de foto’s nogmaals wil mailen. Maar dan krijg ik een spam mail terug en wordt er naar mijn idee niets mee gedaan. Die ingesprektoon ken ik intussen wel. Ik wil het hier ook niet bij laten zitten. Wat kunnen we er tegen doen???

  • c

    ik heb 6 weken geleden een canvas besteld bij linnen foto schilderij.
    en direct 35 overgemaakt.
    ik heb dit nooit ontvangen omdat de foto’s te klein waren.
    meerdere malen gebeld en gemaild maar heb mn geld nog steeds niet terug!
    wat schandalig zoiets noemt zich een bedrijf!

  • de Jong

    Ik heb in juni 2010 2 canvassen besteld die beide niet goed waren. Er zaten strepen over. Ik zou 2 nieuwe krijgen en dit is ook gebeurd, alleen weer met strepen. Het vertrouwen was weg dat het goed zou komen en ik heb aangegeven dat ik mijn geld terug wou krijgen. Dat zou geregeld worden. Inmiddels ruim een half jaar en tig telefoontjes verder en ik heb het nog steeds niet terug. Waardeloze service en nooit meer iets betellen bij deze prutsers!!

  • G

    Herkenbare verhalen hierboven.

    Ik bestelde 2x een canvas met kortingscodes die ik gekocht had op Dealdigger.nl
    Vervolgens naar linnenfotochilderij.nl om de codes te verzilveren en de canvassen te bestellen, en wat zegt de webpagina na het invullen van alle gegevens en codes? DAT ZE VERLOPEN ZIJN OF NIET CORRECT.

    Uiteraard nog 2x gecontroleerd of ik geen spelfout had gemaakt, maar nee, de codes deden gewoon niets.

    4x gebeld naar linnenfotoschilderij, maar helaas de hele dag kreeg ik diezelfde ingesprekstoon. Een emailtje naar Dealdigger.nl werd al heel gauw beantwoord met: u moet niet bij ons zijn, maar u moet zich wenden tot linnenfotoschilderij.nl.

    Kastje naar de muur….ik ben er klaar mee. Direct aangifte gedaan.

    Mensen let op: het bedrijf linnenfotoschilderij.nl is MALAFIDE. NIET BESTELLEN. linnenfotoschilderij is een en al oplichting.

  • Edib

    Linnenfotoschilderij fotoservice, Datum : 02-aug-11

    2 maanden geleden besteld bij ze,volgende dag mail gekregen dat mijn fotos te klein zijn en dat ze er niets mee kunnen.ik heb hierom mijn geld maar terug gevraagd.nu inmiddels 2 maanden later nog steeds NIETS.
    Ik heb 12 mailtjes gestuurd,en 7 keer gebeld.tot op heden heb ik geen enkel reactie
    Terug gekregen en mijn geld ook niet.4 v/d 7 keer hingen ze de telefoon gewoon op terwijl ik een verklaring wilde horen.zo onbeschoft zijn ze.elke x zeggen ze dat t maandag word overgemaakt
    Inmiddels is dit de 7 de maandag en nog steeds niks.zo onbeschoft en amateur dat ze zijn.ik heb nog nooit zo
    Rare bedrijf gezien..nooit meer vooraf betalen dus… En al zeker nooit meer
    Bij hun al geven ze het gratis..NOOIT meer.Het zijn echt oplichters.overal lees ik hetzelfde verhaal als die van mij!!!!!

  • Jos

    Nog even het hele verhaal.

    27-06-2011 een fotoschilderij bij jullie besteld.
    30-06-2011 schilderij ontvangen, verkeerde afbeelding (beest in vogelhuisje)
    01-07-2011 contact gehad met jullie over het verkeerde schilderij. Afgesproken dat ik hem dezelfde nog kom afhalen met de
    voorwaarden dat jullie de reiskosten (147km x €0,19 = € 27,93) zouden vergoeden. Hier zijn jullie mee akkoord
    gegaan.
    01-07-2011 Schilderij laten ophalen. Thuis bekeken bleek het de goede afbeelding alleen heel flets.
    02-07-2011 Weer mail gestuurd naar jullie dat er weer wat verkeerd was.
    06-07-2011 Reactie van jullie nadat ik nogmaals gebeld heb want op de mail werd niet gereageerd. Reactie was dat ik het online
    Klachten formulier moest invullen.
    06-07-2011 Formulier ingevuld.
    21-07-2011 Terug van mijn vakantie en thuis staat het nieuwe schilderij klaar (betere kleuren maar niet goed gespannen)
    maar niks bekend over de betaling. Gemaild over uitleg.
    22-07-2011 Mail terug van jullie dat jullie de klacht hebben opgelost door het nieuwe schilderij te sturen.
    22-07-2011 Heb ik jullie weer gemaild hoe het zit met de betaling mbt de kosten voor het ophalen.
    27-07-2011 Vandaag nog steeds geen reactie. Hopelijk krijg ik deze snel.
    27-07-2011 Dit verhaal ook op jullie site gepost. Ik hoop dat jullie ook negatieve reacties plaatsen.
    14-08-2011 Geen reactie geen negatieve post op hun site !!!!!! Zeg genoeg toch

  • Barbara

    Slecht service, vorige week woensdag een bestelling gedaan, nog niks ontvangen, 4 keer gemaild, geen reactie!! Gebeld en dan wordt er geantwoord dat het onderweg is, tot op heden niks ontvangen en wel betaald!! Vandaag gebeld, niemand bereikbaar, wat een slechte service, echt waardeloos. Je kan hier echt niet van op aan.
    Ik adviseer iedereen om hier nooit een bestelling te plaatsen!!!!

  • Michelle

    Hebben jullie een ontvangst van betaling gekregen? Zit al een paar dagen te wachten, meestal gebeurt dit de dag zelf nog of in ieder geval de dag er na. Nog steeds niets.. Ik heb een groot doek besteld als cadeau, dus ik hoop dat het op schiet. Via telefoon zijn ze niet bereikbaar.

  • Eveline

    3 Weken geleden kreeg ik het bericht dat mijn foto niet geschikt was. Ik heb toen vriendelijk verzocht mijn geld terug te storten. Daar kreeg ik geen reactie op. Na 1 week hierover gebeld en er werd mij beloofd dat het geld zo snel mogelijk zou worden terugbetaald. Wederom na 1 week geen geld terug. Na 3 keer bellen en inmiddels 3 weken later nog steeds geen geld en wordt telkens met een smoesje afgewimpeld. Als ik zeg dat ik hier werk van ga maken reageert Jacqueline heel laconiek en zegt: “Goed dan moet je dat maar doen”. Haar baas is degene die de administratie doet en wil geen telefoonnummer doorgeven. Het gaat mij niet alleen om het gestolen geld maar om meerdere gedupeerden die ik reeds gesproken heb!! KOOP HIER GEEN CANVAS SCHILDERIJ!!!
    Als ik al deze reacties lees dan kan ik alleen maar concluderen dat deze mensen geld afhandig maken. Ik ga een procesverbaal laten opmaken, de belastingdienst inschakelen, consumentenbond en hoop dat anderen dit met mij doen!

  • Mark Aretz

    18 oktober bestelling geplaatst. Zelfde avond betaling via IDeal geregeld. Na 3 dagen niets ontvangen.
    Ik heb op 18 oktober een mail gestuurd met de vraag waar mijn canvas doek blijft. Op de 18e bevestiging retour dat ze het zouden verzenden. Maandag de 24e gebeld. We zullen het versturen word gezegd.
    26 oktober weer een email van mijn kant met de vraag waar mijn bestelling blijft. Gisteren weer gebeld. Wij bellen u terug zegt een vriendelijke dame maar helaas, niks. Vandaag weer proberen te bellen maar ze nemen niet eens meer op. Oplichters zijn het. Mijn advies; nooit meer wat bestellen daar.

  • Peter

    20 oktober bestelling geplaatst, na 3 dagen niets ontvangen. Problemen met printer. Worden daags erna verzonden, niet dus. gewacht tot na weekend, weer gemailt. geen reactie. Gebeld, niet opgenomen.
    we wzchten af.

  • Gulsum

    Schandalig !!

    6 dagen terug besteld en betaald en nog niets terug!! Ze reageren niet op mijn mails en nemen de telefoon ook niet op! Wanneer ik jullie reacties lees, wordt mijn angst groter om het niet te kunnen ontvangen. Ze waren echter wel bedoeld voor een verjaardagscadeau, die ik vandaag wilde geven..

    Wat kunnen we doen, indien we de bestellingen niet krijgen maar wel hebben betaald?

  • Gaston

    Ook ik deel bovenstaande ervaringen. Inmiddels 8 dagen geleden een doek besteld van groot formaat. Nog niks ontvangen. Na 5 dagen gebeld en te horen gekregen dat het nog diezelfde dag gedrukt en verzonden zou worden. Inmiddels dus 3 dagen later en nog niks ontvangen. Website geeft aan dat mijn order nog steeds in productie is. Telefonisch krijg ik ze niet meer te pakken en op email wordt niet gereageerd.
    Kortom, waardeloos bedrijf, slechte service en ze leveren niet maar incasseren wel het geld.
    Ik zal er nooit meer bestellen en ga eens uitzoeken hoe ik mijn geld terug kan krijgen.

  • jesse

    nooit bestellen hier, ik heb nooit een schilderij gehad. hgeen reactie op mail of tel. 2 verjaardagen verpest moeder 50 en oma 90.

  • johan

    3 weken geleden doek besteld foto was eerst te klein ,
    een grotere gestuurd maar helemaal niks ik kan maile en bellen wat ik wil,
    geen gehoor ik denk dat ik naar mijn centen kan fluiten.
    zozie je maar controleer extra met zulke bedrijven.

Leave a Reply

 

 

 

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>